ett helvete i taget

Livet, tankar, inredning och underlig sjukdom

Trump

Publicerad 2017-01-20 19:57:21 i Allmänt,

Att leva och bo 40 mil från kärleken är inte något jag rekoenderar någon. Inte nog med att jag är sjuk. Jag har inte fått kramas sen nyår. 19 dagar utan att vi setts. Så idag tryckte jag fel när jag skulle ringa och vi face timade ist. Mmmm så härligt de var att se honom samtidigt, Visst låter det konstigt men det är han jag älskar och jag får helt enkelt stå ut tills vi kan lösa boende närmare eller gemensamt.Efter drygt 2 timmars samtal så satte jag på tv:n... INGEN trevlig syn. Där stod Donald Trump och lovade att han skulle skydda Amerika och dess invånare. Jag är på allvar orolig för vad denne enskilde människan kan ta hela världen.
Tror aldrig mer denna planet kommer skåda en president i USA som Obama. En man som skojar friskt, men inte ljuger, bedrar eller på annat personligt sätt drar presidentposten i smutsen.
Den kärleken han öppet visar för sin fru Michelle...
Deras döttrar som vuxit upp i Vita huset. Är även dem högt älskade av sin far. 8 år har han gett av inte bara sitt liv utan av sin familjs liv.
Det han åstadkommit hoppas jag verkligen inte att Trump river upp så som han sagt att han ska.
Oj, nu är pizzan klar får yttra mig vidare senare, Ha en underbar kväll. Du är fin och du är älskad <3

Kommentarer

Postat av: Days by Johanna

Publicerad 2017-01-21 12:56:42

Förstår avståndet inte är så kul. Men skönt ni kunde prata länge i alla fall! :)

Ja usch för trump är rädd för vad han skall göra med denna världen.

Svar: Ja, avståndet är jättejobbigt. Men.. mitt hjärta träffades av Amors pil när jag besökte vänner i Stockholm. Han åkte på samma pilregn så vad gör man? Barn i skolor flyttar man inte hur som helst.
Lena Hedgren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela