ett helvete i taget

Livet, tankar, inredning och underlig sjukdom

Hatar semihemligt

Publicerad 2017-01-21 17:11:00 i Allmänt,

Bara måste få det ur mig. 

Nä, inte alla dessa kilo snor som på något mystiskt sätt bildas i turbofart. 
Även om det hade varit minst lika skönt. 
 
Så här är det. 
Mannen i mitt liv är fortfarande gift med sin sons mamma. 
Bara på pappret!! 
 
De bor inte tillsammans. 
Har inte gjort sen långt innan han och jag träffades. 
Hon är fullt medveten om mig. 
Alla våra vänner vet att vi är ett par. 
 
MEN!! 
Av någon sjuk anledning så får jag inte skriva ex "jag älskar dig"
eller liknade i hans kommentarsfält på ex insagram eller Facebook. 
 
Varför?  
Hans ex blir galen.Skogstokig.Rabiat!! 
 
Hon vill inte påminnas av vad hon förlorat. 
Då ska jag sitta emellan. 
Varför ska ex förstöra när de redan är ex av en anledning...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela