ett helvete i taget

Livet, tankar, inredning och underlig sjukdom

Gammal skit blir nytt

Publicerad 2017-01-16 18:31:17 i Allmänt,

Var hemma hos mamma och botaniserade lite i hennes gömmor.
Hittade massa kul saker som hon inte använder just nu.
 
 
Bland annat blev det två fina 3-armade ljusstakar som fick följa med hem till mig.
På så sätt  lyser de inte bara upp mitt hem utan får komma till användning oxå.
 
Sånt gillar jag.
 
Så var det den där Malin.... Älskar henne till månen och tillbaks.
Hon sa i lördags att det tillhör allmänblidningen att ha sett filmen Yrrol...
 
Jag vill ju inte vara korkad så jag satt mig och tittade...
 
Skrattade konstant från första gången Cleas Månsson dyker upp med sin lilla skylt.
Att han sen dyker upp med den om och om igen, då något redigerad...
Asså på allvar varför fick inte jag vara med på den festen när de skrev manus?
 
Om jag efter denna filmstund är mer allmänbildad vet jag inte.
Jag är dock helt övertygad om att jag har ett mycket längre lliv.
 
Något annat som jag gett nytt liv är denna fina pankakslagg.
25 kr på en loppis.
Bara att skura och steka in så är den perfekt.
 
 
Nästan lika perfekt som mannen i mitt liv.
Idag kom dessa fina helt utan annan anledning än att han älskar mig.
 
 
Tänk att man kan ha sån tur som jag har..
 
Appropå tur....
Nu är det min tur att duka bordet för middagen.
 
Ha en fin kväll.
Glöm inte bort att du är värdefull.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela