ett helvete i taget

Livet, tankar, inredning och underlig sjukdom

Fredag den 13:e

Publicerad 2017-01-13 22:46:00 i Allmänt,

En del dagar är man jätte duktig!

 
Idag har jag till exempel fått upp barnen i tid utan bråk, vilket är helt underbart.🙂
 
Sen åkte jag och hämtade min syster som naturligtvis sov! 😴
 
Packade in henne i bilen och drog iväg till Suss. 
Efter lite myspys med hästarna gick vi in och satte saxen i håret. 
 
 
Så skönt att få fixa till kalufsen när man mår kass. 
 
Eftersom solen värmde underbart i ansiktet så satte vi oss ute och drack lite mer kaffe. 
 
Hämtade hunden och tog en promenad. Kändes verkligen som våren var på väg. 
 
När vi sen åkte hem så blev vädret sämre och sämre för varje kilometer vi körde. Väl hemma var det nästan snöstorm. 
 
Eftersom de små barnen inte är hemma denna helgen, hjälptes jag och min äldste åt att fixa middag och lite fredagsmys. 
 
Landade i soffan och kollade på Fångarna på fortet... 
 
Gunilla Persson var med. 
OMG!! 
Vilken kvinna. Att få ett glas vatten kastat på sig i Hollywoodfruarna var ett mordförsök. Men att sätta sig i en "ubåt" som hoppar och skuttar var helt ok. 
 
Kan knappt bärga mig till morgondagens löpsedlar om vad hemskt det var på fortet. 
 
Undrar om hennes lilla katt var med? 🤔
 
just det julen har fått flytta ut idag oxå. Lika skönt varje gång. Kanske får skylla mig själv att jag envisas med att ha så mycket saker. Men i november tycker jag att det är mysigt att ta fram stjärnor, tomtar och ljusstakar. 
 
 
 
Ja vad ska man säga. Jag klarade mig från katastrof även denna fredag den 13:e. 
 
Glad, nöjd och galet förälskad skall jag nu krypa ner i sängen och fundera på varför jag plötsligt inte kan lägga upp bilder här i bloggen från telefonen.. 
 
Sov gott, dröm sött och kom ihåg att du är värdefull. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela