ett helvete i taget

Livet, tankar, inredning och underlig sjukdom

Faen vad jag är bra!!

Publicerad 2017-01-30 16:28:00 i Allmänt,

Vissa dagar är man så oförskämt redig att man slöa dagar får skämmas inför sig själv. 
 
Idag har jag putsat fönster, duschat blommor, bäddat rent i alla 5 sängarna. 
Damsugit och torkat golven. 
 
Dessutom har jag tagit en promenad, en mil. 
Jag har sett till att få klart med arbetsförmedlingen att jag kan påbörja praktik om den tilltänkta arbetsplatsen bara säger ja. 
 
Jag har kontaktat Lillkillens skola för att komma någon vart med hans dyslexiutredning. 
 
Nu står jag och lagar inte mindre än tre olika maträtter då jag vill göra alla tre barnen glada och servera favoriterna. 
 
Var kom all denna energi ifrån?
Kan man spara överflödet i en burk till en slödag? 
 
Medan jag funderar på det och häller av pastan så hoppas jag att du har en fortsatt bra eftermiddag och kväll. 
 
 
Min älskling får pryda dagens inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela