ett helvete i taget

Livet, tankar, inredning och underlig sjukdom

Explosion och glassplitter

Publicerad 2017-01-26 18:39:53 i Allmänt,

 Satan va rädd jag blev igår. Hade just tagit och hällt upp kaffe sträcka mig till kylen efter mjölken, då det bara smäller till bakom mig. Punkt hela jävla ugnsluckan exploderade!!!
 
Jag som lovat barnen att jag skulle baka muffins senare på dagen med dem. 
 
Asså jag var i chock! 
Som tur var så hade jag långbyxor på mig. 
sbacka om tur att det var på dagen när barnen är i Skolorna. 
 
Hade det hänt på natten hade nog grannen ringt polisen om skottlossning. 
 
Men idag kom min nya fina lucka så då kände jag mig extra manad att laga mat i ugnen. 
Det fick bli fläskfilé med klyftpotatis, morötter och paprika. 
 
Men nu känns det som jag tar allt bakifrån...
Började ju dagen på bästa sätt. 
Hela dagen har varit fantastisk om jag tänket efter. 
Redan kl 7.30 hade jag bäddat, städat, skickat ungar till skolorna och stod framför TV4 med strykjärnet i högsta hugg. 
 
När jag ändå var i gång var det lika bra att hålla ångan uppe. 
Så det blev en promenad till biblioteket. 
 
Älskar när de fått in nya böcker. 
Så när jag gick hem såg jag nog ut som om biblioteket hade spytt på mig. 
 
Idag blev det visserligen inga nya böcker då jag står som andra i kön på alla 5. 
 
Men det blev iaf 7 böcker och 11 tidsskrifter. 
Ska nog klara mig i 2-3 veckor hoppas Jag. 
 
Dax att läsa för lillkillen. 
 
Ha det bra och kom ihåg att du inte är utbytbar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela