ett helvete i taget

Livet, tankar, inredning och underlig sjukdom

Ett får två får

Publicerad 2017-01-28 21:06:46 i Allmänt,

Om man kunde tävla i uttråkad så hade jag tagit guld idag. 
 
Fyy satan vilken låååång dag. 
Inga barn hemma. Hälften av vännerna är på hockey. Den andra halvan på mc-mässan i Stockholm  
 
 
Själv har jag suttit som en soffpotatis hemma hela dagen. 
Asså jag är så trött hela tiden att jag inte orkar ta mig för någonting.
 
Det är bara
Att åka med till näsan eller matchen är inte att tänka på med allt folk. Skulle mitt immunförsvar inte klara.
särskillt inte nu när jag fortfarande återhämtar mig efter senaste veckan förkylning. 
 
Är glad att jag har Viaplay.
Har kollat över 20 filmer sista veckan.
Kanske lika bra att öka på den listan. 
 
Medan jag gör det hoppas jag att du har en trevlig lördagskväll och inte sitter ensam. 
 
Jättebamselördagskram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela