ett helvete i taget

Livet, tankar, inredning och underlig sjukdom

-30 kg tack grönkål

Publicerad 2017-01-18 14:57:00 i Allmänt,

Många är de som lämnat nyårslöftet att de ska gå ner i vikt.
Jag har hört ngnstans att uppemot 80-95% av dem kör igång och skaffar gymkort.
Sen tränar de i ca 2 veckor.
Men gymkortet kostar dem pengar varje månad och utnyttjas inte.

Jag har själv varit en av dem som gjort just så.
Flera gånger!!

Ca 10% av dem som lovar fortsätter att träna lite längre.

Få tänker på att man även måste lägga om sin kost. Varaktigt lägga om den.

Man tränar och resultaten är smygande. Sen när man nått sitt mål återgår man till det gamla. Då med resultatet att man går upp med ränta.

Efter att jag gjort detta flera gånger + att jag levde i ett väldigt destruktivt förhållande där jag ofta tröståt.

Så hittade jag en artikel och ett recept om och med grönkål.

 

En drink jag dricker varje morgon.
Den rensar tarmarna och hjälpte mig med mitt sockersug.

Efter ett tag märkte jag även att vågen var trevligare att kliva upp på. Kläderna satt inte längre som ett kasslernät.

Kommer fortsätta med denna resten av mitt liv skulle jag tro.

Här har ni receptet.

 

Smakar i början allt annat än gott men det är en vanesak. 

 

ha en bra dag. Glöm inte att du är fin

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela