ett helvete i taget

Livet, tankar, inredning och underlig sjukdom

Teknikgeniet testar

Publicerad 2017-01-10 12:24:21 i Allmänt,

Nu ska vi se om det är lika lätt att blogga från mobilen som på datorn. Som ni snart kommer fatta är jag inte den mest tekniska personen på denna planet. Men... till mitt försvar måste jag ändå säga att min klantighet och okunnighet skapar många roliga stunder för mina vänner. 

Ta bara när jag för några år sedan bytt bil. Torkarblad är bra att ha och bra blad är ännu bättre. 
Så, jag svängde in på Biltema för att fixa. 

Har du varit på Biltema för att köpa torkarblad?  Hmmm då vet du vilken skog det är!! 

Så jag knatar ut på parkeringen och plockar loss ena på bilen. (Bra att se så de blir lika tänkte jag) 

Hittar vad jag ska ha. Betalar och går ut. När jag kommer fram till bilen funkade inte nyckeln... 
så jag tittar upp och inser att jag försöker låsa upp en annan bil. Tokigt!! 

När jag sen kommer till min bil och skall sätta på torkarbladet avled jag lite av skratt. 

För på MIN bil satt fortfarande torkarbladen kvar!!! 

Hade alltså tagit loss från fel bil!! 🤣😂🤣

Ja, det är sånt som bara händer mig men jag gladeligen delar med mig av. 
Ett skratt förlänger inte bara livet. Det förlänger även käften. 

Kommentarer

Postat av: Days by Johanna

Publicerad 2017-01-15 11:05:32

Hihi som det kan gå...

Svar: Aaa ibland kanske man ska ta tid på sig. Hahah
Lena Hedgren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela